No to zaczynamy


Witajcie wszyscy, którzy to czytacie na oficjalnym blogu "Witchy Stuff".

Witchy Stuff powstało w mojej głowie lata temu, jeśli się nie mylę to jako strona na fb funkcjonuje już gdzieś z ... 6 lat, makabrycznie czas leci. Nigdy jednak nie miałam na tyle samozaparcia, żeby aktywnie tworzyć tę stronę i udostępniać swoją twórczość, a powodów jest cała masa. Od niegdyś olbrzymiej samokrytyki wobec prac, do braku czasu przez zwykłą pracę oraz Wicca.
Ponadto nie należę do najzdrowszych osób. Od pół roku jestem w ciepłym domku próbując się pozbierać, a skoro perspektywa powrotu do pracy nie wisi na horyzoncie miałam w końcu więcej czasu dla, właśnie - Witchy Stuff.

Może w tym przypadku sprawdza się bardzo powiedzenie "uważaj czego pragniesz, bo możesz to dostać"? Zawsze pragnęłam wykonywać pracę na własny rachunek, robiąc to co lubię, jednak nigdy nie byłam w stanie określić dokładnie co by to mogło być. Nigdy nie interesowała mnie tylko jedna, specyficzna dziedzina sztuki. Gdzieś w dzieciństwie były to farby, potem glina, szycie, wyszywanie, druty, szydełko, haftowanie, masa cukrowa.... jest tego naprawdę sporo. Dlatego postanowiłam, że Witchy Stuff będzie nieco inną stroną, spójną nie tyle, przez rodzaj towaru, a jego przeznaczenie. 
Magiczne, niepowtarzalne, wytwarzane z naturalnych materiałów, przy udziale "zero waste" na co dzień.

Czy się to uda? Nie wiem, mogę mieć tylko nadzieję i bardzo pragnąć ;)

Co będzie udostępniane na tej stronce? Podobnie jak na profilu fb i instagramie zdjęcia nowych rzeczy w sklepiku na Etsy, zdjęcia z "codziennych" prac (czego się dalej uczę, ponieważ bardzo nie lubię pokazywać czegoś co jest jeszcze nieukończone), ale także jak wygląda cały proces tworzenia. Od technik jakich używam do malowania rzeźb, jak i wybór materiałów, ale nie tylko to, brakuje mi bowiem miejsce gdzie mogłabym przelewać swoje przemyślenia oraz wiedzę na temat magii i Wicca. 

Zapełnić blog wszelkimi informacjami w odniesieniu do świąt, bogów, przedmiotów rytualnych, energii i wszystkiego co się z tym wiąże. 

W zeszłym miesiącu uruchomiliśmy Witchy Stuff Boxy, które są tworzone przez osoby z naszej grupy jak i do kolaboracji przy każdym zapraszamy i chcemy zapraszać różnych artystów i rzemieślników, aby każdy box był niepowtarzalny i zapełniony w pełni rękodziełem i przedmiotami potrzebnymi pod dane święto. Dostaję w związku z boksami masę pytań i fajnie było by mieć bazę wiedzy z nich także tutaj, aby łatwo przekierować daną osobę i żeby miała informacje a ten temat w jednym miejscu. Nie, żeby nie lubiła rozmawiać z ludźmi, zwyczajnie pamięć jest zawodna, a tak czy w odniesieniu do rzeczy z boksu, czy osób które biorą udział w kolaboracji, więcej informacji będę mogła przedstawiać tutaj.

Mamy w zanadrzu jeszcze kilka przedsięwzięć, łącznie z YouTube, gdzie będą umieszczane filmiki z samych pracowni dla chcących robić takie rzeczy samodzielnie, wywiady i opisy i wszystko to co się na YouTube dzieje na co dzień ;)
W myślach mam też zrzutkę lub patronite, aby zadbać o lepszy sprzęt do robienia zdjęć, ze względu na to, że to obecnie moja jedyna praca przydałoby się wsparcie i takie, ale to naprawdę odległe plany.

Bardzo chciałam ruszyć już z tym wszystkim do końca roku, ale uświadomiłam sobie, że taki zachłyst i dodatkowej pracy poza tworzeniem i uruchomienie wszystkiego na raz nie przyniosło by tak dobrego efektu jak wdrażanie jednego pomysłu za drugim kiedy o ten poprzedni nie trzeba się już tak bardzo troszczyć. Tego co nauczył mnie miniony rok to przede wszystkim cierpliwość :).

Pozdrawiam was wszystkich bardzo serdecznie, trzymajcie się ciepło i zdrowo!

Z pytaniami odnośnie bloga i strony piszcie w komentarzach, albo na priv jeśli ktoś obawia się ujawniania na "magicznej" stronie, mam nadzieję, że wspólnie stworzymy inspirujący krąg powiązany ze sztuką oraz magią <3 

BB

Vivien B. 

Copyright © Witchy Stuff - behind the veil , Blogger